CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, 15 August 2008

Walimatul Urus

Aku nak balik Malaysia dah. Akak aku bernikah on 16th and majlis on 17th. So harap kawan2 doakan lah majlis berjalan lancar sebab ni lah 1st majlis perkahwinan dalam family aku. Kesian parents aku,pening pikirkan semua hal. Aku pulak tak boleh nak tolong sangat,sebab aku sampai Malaysia pun on 16th. Harap2 perjalanan balik aku dipermudahkan,so boleh lah aku hadir dalam majlis akad nikah nanti.

Semoga jodoh mereka kekal sepanjang hayat dan berbahagia sentiasa.Amin~

Walimatul urus Norliyana bt Samion dengan Azizi bin Mohamad


Assalamualaikum..

3 kata-kata kawan:

rashid said...

biasa la, abg aku menikah dulu pun, pening2 gak.
banyak doe nak buat..
neway, tahniah utk kakak ko,
semoga maintain happy ke anak cucu, hehe..

NaDe said...

ko bile lg izwan?

Mohd Izwan said...

rashid: betol2..mekasih

nade: pergh..soklan panas ni,nnt dah sejuk sikit aku jawap yek hehe